Dag 7 Moab naar Green River - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 7 Moab naar Green River - Reisverslag uit Green River, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 7 Moab naar Green River

Blijf op de hoogte en volg Bert

18 Juli 2016 | Verenigde Staten, Green River

Zondag 17 juli 2016 dag 7
We hebben er een week op zitten, nog drie te gaan.
Vandaag naar een paar mooie uitkijkpunten over Canyonlands, Dead Horse en Shafer overlook, en daarna gauw naar het hotel voor een frisse duik in het zwembad van het hotel. Maar eerst in Moab inkopen doen.
Zoals te doen gebruikelijk is de state liquor store op zondag gesloten. Raar hè!
Dus moeten we het doen met biertjes die we in de supermarkt wel kunnen kopen.
We rijden nu Dead Horse State Park in. Aan het eind van het asfalt is een magnificent 360 graden view van de meanderende Colorado. Maurice weet te vertellen dat de onderste lagen van de zandstenen formaties 370 miljoen jaar oud zijn. Let wel onze jaartelling is pas 2016 jaar bezig, bizar.
De kids zijn onder de indruk van de vergezichten en het verhaal achter de legende van de Dead Horse Point.
Daarna de Shafer switchbacks, met uitzicht over de White Rim en wat we hadden kunnen doen. Thomas wil het er niet meer over hebben. Maybe later.
Vanavond eten in de Tamarisk: hier hebben we eerder met Jan en Marja gegeten. We slapen in het puike Super 8. Morgen de tweede off-Road: door de rivier de Fremont en naar Cathedral Valley.
We zijn er overigens achter gekomen dat we van Dollar een IFAR categorie auto hebben gekregen ipv een SFAR, dit krijgt een dikke staart.

• 18 Juli 2016 - 09:36

Annelies:

Wat een fantastische reis!!! Hier en daar herkenning, maar wij hadden natuurlijk door de groepsreis niet die intensiviteit die jullie beleven! Super!
    Leuk, die verslagen!
    Alles goed hier, liefs van ons en de poezen!

• 18 Juli 2016 - 10:39

Mieke:

A: Er is een literatuurschrijver aan je verloren gegaan. Wat weet je het beeldend te omschrijven