Dag 1 Amsterdam Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 1 Amsterdam Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 1 Amsterdam Phoenix

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

12 Juli 2016 | Verenigde Staten, Phoenix

Maandag 11 juli 2016 dag 1
Zo, 11.01 uur, we zitten in het vliegtuig. Vanmorgen heel vroeg op, 06.00 uur. Hein en WJ hebben ons naar Schiphol gebracht. Jo en Mo waren iets te laat, maar binnen de marge. Dit lag dit keer echter niet aan Joline. Inchecken verder redelijk goed verlopen, wel veel security. Zitten nu op 5200 Miles van Houston, nog een uurtje of 9 before touch down. Alles goed, baby wordt zo ook wel stil.....nu dus.

Thomas en Maurice hebben met veel geweld hun eerste battleship game reeds voltooid en nu is het de beurt aan één van de 280 movies aanwezig op het device voor onze neus.

Another 5126 Miles to go; alsof het niets is! Baby is weer lekker bezig.

Eindelijk 03.00 uur Phoenix (local 18.30 uur). Douane is niets veranderd. Net zo nauwgezet als voorheen, met als gevolg lange rijen.
Thomas was zo eerlijk om te melden dat ie een broodje met ham vanuit Nederland had meegenomen: hij werd gelijk meegenomen.

Helaas geen 4 wds wel Awd, dus de white rim gaat niet door: wellicht over twee jaar Jan?
Nu lekker slapen, beeeeeettttttjjjjjjeeeeee moe.

• 12 Juli 2016 - 10:54

Leen De Bles.:

Hallo wereldreizigers.
    Verslag gelezen, gaat weer spannend worden.
    Die Thomas heeft die zijn broodje nog terug gekregen, vuile dieven, haha.
    We kijken al uit naar de mooie video-opnames die jullie vast weer gaan maken.
    Gr. Leen

Hoi familie,
    We lezen weer met veel belangstelling jullie verslag. Jammer van de 4 wds, maar dat zal de pret niet drukken.
    Geniet weer van deze avontuurlijke reis en blijf alert. Wellicht een dom vraagje: maar wie is Baby?
    Wij zitten hier heel saai aan de koffie, terwijl er buiten een enorme hoosbui over komt.
    Gr. Mieke

• 12 Juli 2016 - 12:49

Fred En Marieke:

Wij bereiden ondertussen Portugal voor, wel even ietsie anders.....We blijven jullie volgen....kijken of het op vakantie ook lukt.

• 12 Juli 2016 - 17:32

Robert:

Als je nou de volgende dag terug gaat naar dat verhuurbedrijf, dan staan er wellicht nieuwe 4wd klaar voor de verhuur.

• 12 Juli 2016 - 19:53

Aly Biemold:

Hallo Bert en familie,
    Fijn dat de reis op zich goed verlopen is! Jammer van die auto's, maar zulke dingen gebeuren nu één keer, ook al heb je alles nog zo goed gepland en voorbereid! Niets aan te doen, loslaten heet dat!
    Even een vraagje: kan/mag ik Percy deze link ook sturen? Ik had het er met hem over. En hij was wel geïnteresseerd. Laat maar even weten.
    Verder heeft Henrieke 24 uur! In het vliegtuig gezeten. Na twee uur al geland in .wit-Rusland! Wegens een technisch mankement aan de Boeing 777. Ze was helemaal kapot toen ze in Hong Kong aankwam.

Veel plezier verder!

Hartelijke groet,
    Aly

• 13 Juli 2016 - 11:18

Fred Barends:

Hallo allen,
    Het is nu lekker rustig op het werk, dus kunnen we lekker doorwerken ... Ben natuurlijk hellemaal niet jaloers op jullie, hier regent het weer lekker!
    Kun je met die AWD niet van de weg af? Er kan best een stand op zitten met sper in differentieel. Van wie is die vliegtuig baby eigenlijk? Dat dat zomaar mag, dat huilen ...

Nou, ik doe nog maar eens een "vos met kunstlicht". Ik hoop dat het toch nog leuk wordt, immers zo'n Arizoonse zandbak is ook niet alles. Je kunt beter naar Scheveningen gaan, heb je nog van alles bij de hand ook.
    Groet Fred.

• 15 Juli 2016 - 18:02

Jan & Marja:

Schitterend om jullie te volgens in deze prachtige omgeving. Die White Rim road gaan we zeker nog eens doen! Veel plezier!