Dag 23 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 23 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 23 San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Bert

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Dinsdag 2 augustus 2016 dag 23
Vandaag zonder problemen de huurauto's ingeleverd op het vliegvel SFO. Daarna naar downtown SF met de Bart. Een prachtige wandeling gemaakt door Chinatown a la Lonely Planet. Daarna naar pier 39 en de Zeeleeuwen: ze zijn er weer na een paar jaar afwezigheid: prachtig.
Na het aquarium hebben we deze dag afgesloten met een diner bij de Fishermans grotto: een beetje vergane glorie. Bekaf vallen we in slaap om morgen een lange reisdag tegemoet te gaan.

• 03 Augustus 2016 - 09:08

Aly Biemold:

Bert en familie,

Bedankt voor de mooie verhalen over jullie belevenissen! Later volgt vast nog een uitgebreide toelichting!
    Voor nu: een voorspoedige terugreis toegewenst!
    Hartelijke groet,
    Aly

• 03 Augustus 2016 - 10:02

Leen De Bles:

Mooi mooi moo! ,alles gelezen,kom maar gouw weer thuis.

Gr Leen.

• 03 Augustus 2016 - 10:36

Tanja:

Lieve allemaal,

Goede terugreis.

Groet Tanja

• 03 Augustus 2016 - 11:10

Wil Bregonje:

Lieve mensen, welkom thuis na deze geweldige reis. Is Mo nu de vriend voor het leven of wil hij je nooit meer zien. Hoop dat jullie geen problemen hebben op Schiphol er zijn verhoogde controles in verband met een eventuele dreiging. Het verkeer naar en van Schiphol heeft ook al veel problemen. We hebben alle verslagen opgeslagen zodat we ze allemaal nog eens door kunnen nemen. Gauw tot ziens en heel veel liefs. Hans Wil.

• 04 Augustus 2016 - 22:26

Annemiek:

Te snel met vorige reactie. De zeeleeuwen zijn dus gespot en jullie zijn al weer terug. Hpoelijk nemen jullie wat van de warmte mee terug. Dank voor de verhalen en geniet nog lekker even na. Tot donderdag. Groeten Annemiek

• 08 Augustus 2016 - 11:56

Marieke Schiltmans:

ha lieve vakantiegangers,

Vandaag heb ik pas de kans gezien de verhalen te lezen. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Prachtig om als gezin op terug te mogen kijken.
    Ik heb mee genoten en jullie zullen nog vaak herinneringen ophalen!!

Tot snel,

groetjes Fred en Marieke