Dag 3 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 3 Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 3 Grand Canyon

Blijf op de hoogte en volg Bert

15 Juli 2016 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Woensdag 13 juli 2016 dag 3
Sunrise Grand Canyon betekent om 04.30 uur op!!!
Precies op tijd op de locatie om te mogen genieten van een geweldige zonsopgang over de Grand Canyon. Wij zij dankbaar dat we dit mogen meemaken.
Hierna bacon and eggs op de Campground om 07.00 uur. Jawel de tijden zijn een heel andere dan die we er thuis op nahouden.
Om 09.30 uur begon onze Kaibab Trail afdaling. Onvergetelijke afgronden en uitzichten. Wel buffelen ondanks onze training bij de sportschool.
Bert zijn camera viel natuurlijk in de afgrond, maar gelukkig ving Anneke hem op, volgend jaar een nieuwe hahah.
Daarna waren we echt helemaal gesloopt.
Het is nu 20.45 en helemaal donker.
Morgen naar de mooiste plek op aarde: Monument Valley, wat niet wegneemt dat Anneke ook wel helemaal gek is van Bryce Canyon. De aarde heeft gelukkig veel mooiste plekken.
Nu een beetje op, hier donker op de camping, we gaan het moede hoofd neerleggen en hopen dat The ravens and The Elks ons met rustlaten vannacht........ Anders ......

• 18 Juli 2016 - 14:28

Percy:

Zijn jullie voorbij Skeleton Point afgedaald?

• 19 Juli 2016 - 02:55

Bert:

Hoi Percy, wij zijn helemaal tot Phantom Cedar Point gegaan. Was heeeeel warm 38 plus.
    Prachtige wandeling naar beneden, maar naar boven.....helemaal kapot. Maar Percy, wij waren al om 04.30 op voor zonsopgang ter Shoshone Point, het was me het dagje wel.
    Geniet je een beetje op je werk?

• 25 Juli 2016 - 13:40

Percy:

Hoi Bert, dat was wel werken dan. Bijna net zo leuk als hier. Ik ben wel een beetje jaloers op jullie..