Dag 15 van Bryce naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 15 van Bryce naar Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 15 van Bryce naar Page

Blijf op de hoogte en volg Bert

26 Juli 2016 | Verenigde Staten, Page

Maandag 25 juli 2016 dag 15
Het is stralend weer en 70 fahrenheit, 09.22 uur time for fire in the hole: Cottonwood road. Eerst even langs Inspiration point voor een laatste view op Bryce Canyon.
Ok, we rijden nu langs Kodachrome basis op weg naar de eerste wash. De eerste wash was passable, but verderop impassable volgens informatie van een bestuurder van terugkerende auto die ondér de klei zat. We bedankten de duitse bestuurder en keren om en rijden 270 km om naar Page, helaas.
Goed, we zitten nu te lunchen in de Rockin V cafe te Kanab, even bijkomen van de omweg, we rijden langs Paria Outpost maar draaien niet het erf op vanwege tijdgebrek.
Timelaps: Page Motel 6, wasje draaien, ja echt waar, Mo en Tho stonden er op. Daarna Horseshoe bend at sunset. Morgen Antelope Slot Canyon (Upper en Lower).
Op de route naar de Horseshoe waren opvallend veel Aziaten. We schatten 9 out of 10 bezoekers, ligt dit wellicht aan de goede koersen van China en of Japan t.o.v de dollar?
Het is leuk om te zien dat er alleen maar "selfies" worden gemaakt met de grootste Apple cellphones die er zijn op een uitschuifbare stokken met afstandbediening. Door dit alles vergeet je de temperatuur echt heel extreem is met 43 graden celsius.
Na een mislukte zoektocht naar een avondbakkie koffie zijn we maar naar ons hotel gegaan om daar met het altijd beschikbare hete water zelf koffie te "zetten".
Het is weer mooi geweest voor vandaag. Ik wens jullie allen welterusten.
Morgen weer een mooie, warme dag....

• 26 Juli 2016 - 07:18

Robert:

Alle,
    Fantastisch wat jullie daar allemaal ondernemen en beleven. Bert de dagelijkse verslagen van jullie ondernemingen lezen Tanja en ik met veel plezier. Wij kijken elke dag weer uit naar nieuwe berichten.

Groeten, Robert

• 26 Juli 2016 - 07:38

Aly Biemold:

PF en familie zelf,
    Inderdaad, leuk om te lezen en chapeau voor het tempo! Wat jullie allemaal ondernemen! Laat maar weten hoe Antelope Slot Canyon (Upper en Lower) is bevallen!

Hartelijke groet,
    Aly

• 27 Juli 2016 - 20:47

Annemiek:

Ha allemaal, bijna weer bij. Ja, erg he die Aziaten die niet van de omgeving genieten, maar alleen van zichzelf. Ik heb een keer gevraagd waarom ze dat doen ( nadat ik een kwartier had gewacht tot een familie in diverse variaties elkaar en zichzelf op de foto hadden gezet). Zij vertelden het niet, maar het schijnt statusverhogend te zijn in het thuisland. Je moet er dan zelf wel opstaan, anders is het bewijs dat je er zelf bent geweest niet geleverd en kennelijk zijn daar vele foto's voor nodig. Heel erg irritant, maar van de toeristische routes af kom je ze bijna niet meer tegen. Ben erg teleurgesteld dat Angels landing niet doorgaat. Hebben de kids mijn video bekeken op de top van de landingsbaan van de engelen? Ik wacht in spanning op het verslag van het alternatief, democratisch gekozen! Had ik geen last van ;-) veel plezier!!! Groeten Annemiek