Dag 4 Grand Canyon naar Monument Valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu Dag 4 Grand Canyon naar Monument Valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Bert Bles - WaarBenJij.nu

Dag 4 Grand Canyon naar Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg Bert

15 Juli 2016 | Verenigde Staten, Kayenta

Donderdag 14 juli 2016 dag 4
Het blijft raar om bij het eerste ochtendgloren op te staan, let wel het is dan 05.30 uur.
De dag duurt dan wel heel erg lang tot ca 21.00 uur, want dan is het pikkedonker.
Na het ontbijt, afwassen en opruimen van de tentgear op weg naar The View Hotel midden in Monument Valley, ongeveer 280km van de Mather Campground Grand Canyon vandaan. Onderweg zullen we een paar stops maken o.a. bij de little colorado canyon en Kayenta.
We hebben vanmiddag de Monument Valley Loop gereden met de eigen auto's. Dit ging goed, we gaan dus de komende weken de overgebleven drie off- Road trails proberen: Cathedral Valley, Cottonwood Road en de Long Canyon Road.
Vanavond genieten van een heldere sterrenhemel en morgenvroeg een prachtige sunrise en een goed ontbijt in het View Hotel.
Maaaar, het nuttigen van alcoholische dranken is hier (Utah territory) in het openbaar niet toegestaan. En is hier ook niet, of heel lastig te verkrijgen.

• 15 Juli 2016 - 07:04

Leen De Bles.:

Lekker slapen,morgen vroeg op.

• 15 Juli 2016 - 07:58

Tanja :

Met kriebels in mijn buik en veel liefde lees ik de berichten. Ik vind het geweldig dat jullie zoveel moois zien en genieten van de rit in de comfortabele auto's.

• 15 Juli 2016 - 12:48

Annelies:

Het klinkt weer fantastisch! Wat mooi allemaal! Volgend jaar met de Dungroep?

• 15 Juli 2016 - 18:41

Aly Biemold:

Leuk om te lezen dat jullie zulke leuke en interessante dingen doen! De dagen (en avonden) zijn goed gevuld! Als het goed is, zijn jullie nu al weer onderweg!

• 21 Juli 2016 - 21:49

Annemiek :

Ja, jammer he? Geen alcohol. Als je met een campertje gaat neem je een voorraadje mee ;-) gauw naar het volgende verslag. Volgens mij valley of the gods. Balen geen 4wd. Raar dat je niet kunt krijgen wat je wilt.